اخبارالکترونیک وبرق

استفاده از نور خورشید حتی در شب!

یک شرکت تولیدکننده پانلهای خورشیدی چتر آفتابی ویژه ای را عرضه کرده است که می تواند انرژی خورشید را در طول روز ذخیره کرده و در طول شب انرژی لازم برای روشنایی حیاط را تامین کند.

استفاده از نور خورشید حتی در شب!

 

طرف فوقانی پارچه این چتر پوشیده از پانلهای خورشیدی فتوولتائیک است که می توانند گرمای آفتاب را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند.

انرژی تولید شده توسط این پانلها برای تامین انرژی 24 لامپ "ال. ای. دی" (دیود ساطع کننده نور) کافی است. براساس گزارش پونتو انفورماتیک، این لامپها می توانند به مدت 4 ساعت در طول شب، روشنایی حیاط را مشابه نور آفتاب را تامین کنند.

این لامپها همانند چراغهای معمولی کلید روشن و خاموش دارند. این چتر به قیمت 109.99 دلار در روی سایت آمازون به فروش می رسد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، با نزدیک شدن به ماههای پایانی زمستان و فرارسیدن بهار بسیاری از خانواده ها چترهای آفتابی را دوباره به حیاط و باغچه خانه می آورند و در طول روز در فضای باز منزل استراحت می کنند.

در این راستا، شرکت "سان انرژی"، تولیدکننده پانلهای خورشیدی کوچک نوعی چتر آفتابی را تولید کرده است که Sunenergy Solar Powered Umbrella نام دارد.

این چتر خورشیدی ظاهری شبیه به چترهای آفتابی معمولی بزرگ به ارتفاع 2.5 متر و قطر تقریبا 2.8 متر است. پارچه این چتر به رنگ خاکستری بوده و در برابر بارش باران ضد آب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:,

] [ 18:28 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،